بی خود شده از خویشم و ...

می چرخم و می رقصم و می نوشم از این جام...بی خود شده از خویشم و از گردش ایام...این عشق الهی ست...حق لایتناهی ست

بی خود شده از خویشم و ...

می چرخم و می رقصم و می نوشم از این جام...بی خود شده از خویشم و از گردش ایام...این عشق الهی ست...حق لایتناهی ست

بی خود شده از خویشم و ...

کوچکی از طرح های بنده

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر

نوید یا محمدا ماه صفر تمام شد

جمعه, ۱۳ دی ۱۳۹۲، ۰۱:۲۵ ق.ظ

پیراهن سیاه زتن دور می کنم

آن را ذخیره ی کفن و گور می کنم

اجر دو ماه گریه بر غربت حسین (ع)

تقدیم مادرش ز ره دور می کنم

 

اصل طرح برای وب سایت قبلی استاد رضا ( شخصی که روش جدید در طراحی مذهبی ارائه کرده و در آثار خودش امضای استاد رضا می زند) می باشد و بنده در طرح اصلی دست برده و اون رو به روشی که می بینید رنگ آمیزی کردم و از حالت مات و سرد که میتونست مناسب عزا باشه به حالت شاد تبدیلش کردم

در پایین کار لوگوی هیئت محبین حضرت رقیه(س) می باشد که اون هم با همکاری استاد رضا درستش کردیم ( سلامتی و حاجت روا شدن همه کسایی که به نحوی به اهل بیت خدمت می کنند صلوات یه خصوص این رفیق ما که سر ساخت این لوگو داستان زیبایی داشتیم با ایشون)

کار برای حدود 2 سال پیش یا کمتر می باشد

آموزش:   برای حذف لوگو و استفاده از طرح در جلاست از گوشه پایین کار سمت راست کپی کرده بر عکس کنید و در سمت چپ جای لوگو قرار دهید

 

 

دریافت
حجم: 12.1 مگابایت

  • بی خود شده از خویشم و از گردش ایام

الحق مع علی

الف

الف . ذوقی

الف ذوقی

حق

ذوقی

یا علی

نظرات  (۱)

  • مهدی رضایی
  • بسم اللّه الرّحمن الرّحیم
    سلام علیکم و رحمة اللّه و برکاته،
    این طرح رو قبلاً از شما دیده بودم، و فکر کنم همون موقع نظرم رو هم گفته بودم، عالیه به نظرم، بی هیچ حرفی!
    دم شما گرم!
    التماس دعا،
    یاعلی(ع).
    پاسخ:

    سلام

    بله یادم هست ولی خب اون موقع این توضیحات رو راجع به استاد رضای مذکور نداده بودم که اینجا دادم

    ملتمسیم

    علی (ع) یارت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی