بی خود شده از خویشم و ...

می چرخم و می رقصم و می نوشم از این جام...بی خود شده از خویشم و از گردش ایام...این عشق الهی ست...حق لایتناهی ست

بی خود شده از خویشم و ...

می چرخم و می رقصم و می نوشم از این جام...بی خود شده از خویشم و از گردش ایام...این عشق الهی ست...حق لایتناهی ست

بی خود شده از خویشم و ...

کوچکی از طرح های بنده

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر

مدرکش موجود است...

جمعه, ۲۰ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۴۲ ب.ظ


شیعه فردی با خداست ، مدرکش موجود است


پیش مولا جان فداست ، مدرکش موجود است


هُرم عشق مرتضی (ع) در سینه ام پر از شرار


این سینه مال مرتضی (ع) ست ، مدرکش موجود است


من به دنیا آمدم اصلاً که از حیدر (ع) شوم


من وجودم " فاضل تینتنا " ست ، مدرکش موجود است


من پر از جاه و مقامم چه نیازم به جهان


کین عنایات مخصوص گداست ، مدرکش موجود است


همه دانند که شدم ضد حریق ازلی


تا که در خونم ولاست ، مدرکش موجود است


هر که با تو دوست باشد سر بلند است به خدا


که علی (ع) پارتی ماست ، مدرکش موجود است


هر که از عشق تو دور است یتیم است یتیم


خوش به حالم که علیم باباست ، مدرکش موجود است


گر چه در ذهن عموم عشق شما جرم است لیک


دشمنت مادر به خطاست ، مدرکش موجود است


من سرم داغ و دلم داغ و دماغم چاق است


که همین است ره راست ، مدرکش موجود است


دشمنی دشمنان تو ره راست بوَد


به خدا لعن بر آنها شفاست ، مدرکش موجود است


شعر از : امیر ذوقی



 

  • بی خود شده از خویشم و از گردش ایام

ا

اشعار

شاعر

شعر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی